Julbazaaren

Kode Scoutkårs julbazar

Lördagen före 1:a advent.

Vi är en stor grupp ledare och föräldrar som arbetar med att ordna den traditionsenliga  julbazaren som spelar en viktig roll i att scoutkåren kan fortsätta sitt arbete med att utveckla barn och ungdomar till bra kompisar.

Syftet med bazaren är att ordna en familjedag i Kode där hela familjen skall trivas. Det finns många aktiviteter för alla åldrar. Lotterier av olika slag ger oss ett bra och viktigt bidrag till att driva vår scoutverksamhet vidare, liksom den försäljning vi har av julsaker och hembakat.
Ditt bidrag är viktigt för oss!!
Kanske vill du skänka några vinster till lotteriet, eller vill du hellre skänka något hembakat? Kaffe tar vi gärna emot, det går alltid åt! Vi är tacksamma för det du vill bidra med, men vi kan inte ta emot böcker eller andra begagnade saker.
Lämna gärna ditt bidrag redan nu, vi tar emot det i scouthuset!
Om du har några frågor så är du välkommen att kontakta ditt barns scoutledare eller kårens ordförande

Ordförande / vice ordförande